Gyakran Ismételt Kérdések

Itt találod azokat a kérdéseket, amelyek másokban már felmerültek. Fusd át őket és több mint valószínű, hogy megtalálod a választ a Te kérdésedre is.

1. Mi a rendelés menete?
  • Először kiválasztod azt, vagy azokat a termékeket, amelyeket magadnak, vagy szeretteidnek szeretnél.
    Ezeket a termékeket hozzáadod a kosárhoz, majd kitöltöd a szállításhoz és számlázáshoz szükséges adatokat.
  • Ezután kérjük, hogy olvasd el az Általános Szerződési Feltételeket, majd ha azzal egyetértesz, fogadd el, a pénztár oldali jelölőnégyzet bepipálásával.
    Szintén itt kell kiválasztanod, hogy milyen fizetési móddal szeretnél élni.
  • Itt háromfelé válik a folyamat, attól függően, hogy milyen fizetési módot választasz:

Online banki fizetés:

  • Amennyiben minden adatot kitöltöttél, ami a rendelés-leadáshoz szükséges és rányomtál a “Megrendelés elküldése” gombra, úgy a rendszer átirányít az OTP mobil által üzemeltetett Simplepay online fizetési felületére.
    Itt kérjük, hogy ellenőrizd a rendelésed értékét, majd add meg a szükséges bankkártya adatokat.
    Amennyiben sikerült a továbblépés, úgy visszairányítunk a relik.hu-ra: ezzel befejeződött a fizetési folyamat.
  • Értesítő emailt fogsz kapni a rendelésed leadásáról és teljesítéséről, valamint egy elektronikus számlát a fizetésről.
  • Ezt követően elkészítjük a rendelt termékeket számodra. Mihelyst megvagyunk ezzel, átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak. Erről újfent értesítünk e-mailben és mellékelünk egy kódot is, amivel nyomon tudod követni a csomagszállítás állapotát.

Átutalás:

  • Amennyiben minden adatot kitöltöttél, ami a rendelés-leadáshoz szükséges és rányomtál a “Megrendelés elküldése” gombra, úgy rögtön összesítjük a megrendelésedet és az azonnal betöltendő oldalunkon megmutatjuk, mit rendeltél, valamint azt, hogy milyen bankszámlaszámra kell átutalnod a rendelés értékét.
    A rendelés-azonosítódat szintén ezen az oldalon találod, amelyet mindenképp tüntess fel az utalás során a megjegyzésben! Ez alapján tudjuk ellenőrizni, hogy Tőled jött az átutalás.
  • Egy összesítő e-mailt is küldünk, amiben szintén megtalálod ezeket az adatokat.
  • Az átutalásod rendszerint 1 napon belül meg fog érkezni hozzánk. Ezt a lehetőségekhez mérten leggyorsabban feldolgozzuk. Erről egy, a tranzakció lezárásáról szóló emailt, valamint egy elektronikus számlát is küldünk.
  • Ezt követően elkészítjük a rendelt termékeket számodra. Mihelyst megvagyunk ezzel, átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak. Erről újfent értesítünk e-mailben és mellékelünk egy kódot is, amivel nyomon tudod követni a csomagszállítás állapotát.

Utánvét:

  • Amennyiben minden adatot kitöltöttél, ami a rendelés-leadáshoz szükséges és rányomtál a “Megrendelés elküldése” gombra, úgy rögtön összesítjük a megrendelésedet és az azonnal betöltendő oldalunkon megmutatjuk, mit rendeltél.
  • Egy összesítő e-mailt is küldünk, amiben szintén megtalálod ezeket az adatokat.
  • Az összesítő e-mailen túl elektronikusan megkapod a rendelésed alapján készült számlát is.
  • Ezt követően elkészítjük a rendelt termékeket számodra. Mihelyst megvagyunk ezzel, átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak. Erről újfent értesítünk e-mailben és mellékelünk egy kódot is, amivel nyomon tudod követni a csomagszállítás állapotát.
  • A rendelésed ellenértékét a futárnak kell kifizetned a csomag átvételekor, készpénzben vagy bankkártyával.
2 . Milyen fizetési módokkal tudok fizetni?

Mivel tudjuk, hogy többen, többféleképpen szeretnek fizetni, ezért igyekszünk minél több fizetési módot megadni a vásárlóinknak. A lista folyamatosan bővülni fog, jelenleg az alábbi két fizetési mód közül választhatsz:

  • bankkártyás online fizetés
  • banki átutalás
  • utánvét

Az online bankkártyás fizetést az OTP Mobil által fejlesztett és üzemeltetett Simplepay segítségével bonyolítjuk le. Az OTP-től megszokott megbízhatóság,  biztonság, precizitás és minőség jellemző erre a fizetési megoldásra is!

Utánvétes fizetés esetén készpénzben és bankkártyával is kifizetheted a rendelésed ellenértékét.

3 . Mikor fogom megkapni a rendelésemet? Hogy zajlik a szállítás?

A választott fizetési módtól függően a rendelés leadását (utánvét) avagy a leadott rendelés kifizetését követően (bankkártyás fizetés vagy banki átutalás) elkezdjük összeállítani az általad rendelt termékeket. Ez megközelítőleg 1-3 munkanapot veszi igénybe. Ezt követően átadjuk a futárszolgálatnak a csomagot, akik 1-2 napon belül kiszállítják az általad megadott címre!

Minden csomag kiszállítását a DPD-vel bonyolítjuk le. Megbízható, tapasztalt és hozzáértő futárszolgálat, amely Európa-szerte jelen van.

Mihelyst átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak, értesítünk e-mailben!
Az értesítő e-mailben egy 14 jegyű kódot küldünk, amely segítségével nyomonkövetheted, hogy merre jár és mikorra várható a csomagod. (az alábbi elérhetőségen követheted a csomagodat: https://www.dpd.com/hu)
Így nem kell aggódnod amiatt, hogy váratlan időpontban érkezik a futár.

Minden csomagot gondosan csomagolunk, ügyelve arra, hogy épségben megérkezhessen hozzád!
Azonban a házhozszállítás során történhetnek balesetek. Kérjük, hogy a futártól történő átvétel előtt ellenőrizd, hogy épségben van-e a rendelésed. Sérült szállítás esetén kérlek azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot (info@relik.hu).

4. Milyen szállítási költségre számíthatok?

A szállítás díját a rendelés értéke alapján határozzuk meg. Az alábbi táblázatból könnyen kiolvashatod, hogy milyen szállítási díjra számíthatsz (kosároldalon is megtekintheted ugyanezt):

SZÁLLÍTÁSI DÍJTÁBLÁZAT
Megrendelés értéke Házhozszállítás díja
0 Ft - 7 499 Ft 990 Ft
7 500 Ft - 11 499 Ft 590 Ft
11 500 Ft - INGYENES!

Az utánvét, mint kényelmi szolgáltatás díja: +300 Ft

Utánvétes fizetés esetén 300 Ft többletköltséggel kell számolnod, így viszont elég a csomag átvételekor kiegyenlítened a rendelés értékét.

5 . Hogyan készülnek a termékek?

Minden terméket csak a rendelés-leadás után készítünk el, mivel több esetben élő, vágott anyagokat (fenyő, tuja, zanót, stb.) is használunk.

Szinte minden alapanyagot hazai forrásból szerzünk be és felhasználás előtt ellenőrizzük az anyagok minőségét.

Minden rendelést kézzel, egyedileg állítunk elő. Ebből fakadóan előfordulhat, hogy egy-egy díszítés kicsit eltérő helyre kerül, mint ahogy a képeken fel van tüntetve, valamint az is, hogy minimális eltérés lesz a termékek méretét illetőleg.

Egyéb kérdésed van? Írj az info@relik.hu email címre és segítünk!